Tazminat Hukuku kategorisinde tarafından
uçak saatinin değişmesinin haber verilmemesi ile ilgili bir mağduriyet yaşadım.ilgili firmaya aşağıdaki maili yolladım incelemeye aldılar.sonra telefon açıp evet biz hatalıyız teknik bir sorun olmuş size bilet bedelini tazminat olarak verelim dediler bende kabul etmedim.ne yapabilirim. bu olaydan tazminat alabilirmiyim. alabilirsem ne kadar talep etmeliyim. aydınlatırsanız çok sevinirim.teşekkürler.

Adım S. Cebeci 05,02,2014 tarihli 09.00 İstanbul-kayseri (Sabiha gökçen) uçağına,s. cebeci ,e. cebeci,s. cebeci,adına üç rezervasyonumuz vardı.uçağa binmek üzere havaalanına gittiğimizde uçağın saat 07.00 saatine alındığını ve uçuşun gerçekleştiği bildirildi.size bunun mesaj yada mail yoluyla bildirilmiş olması gerekiyordu dediler.satış ofisimize geçin dediler .orada bize ücretsiz bilet değişimi yapıldı,saat 19.00 uçağına bilet verildi.bana mesaj yoluyla yada mail yoluyla bilgi verilmemesinden ve yaklaşık 12 saat beklemek zorunda kaldığım için maddi ve manevi zararımın tazmin edilmesini ri

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

...