Tazminat (Zarar) Hukuku kategorisinde tarafından

SORUM BUYDU İYİ GÜNLER BENİM BABAM 42 YAŞINDA BEKÇİ OLARAK ÇALIŞTIĞI TERMALDE SABAH SAATLERİNDE SİTE IŞIKLARILNI SÖNDÜRMEK İÇİN GİRDİĞİ ISI MERKEZİNDE YANİ HAVUZLARIN İÇİNE SICAK SU BASAN MAKİNELERİN OLDUĞU YERE GİRDİĞİ ZAMAN METAN GAZI SOLUMASI SONUCU ÖLDÜ.10 YILDIR ÇALIŞIYORDU.SİTEYE GEÇELİ 3 YIL OLMUŞTU. İŞVEREN SICAK SU BORULARINI İZOLASYON YAPTIRMAMIŞ GAZ SIZINTISINI ÖNLEMEK İÇİN BEZLE SIKIŞTIRMIŞ GAZI DIŞARI ATAN MAKİNE SENSÖR YOK GAZ ALARM SISTEMİ YOK İNDİĞİ MERDİVENLERDE TUTUNMASI İÇİN PARMAKLIK YOK ŞARTEL EN OLMAYACAK YERDE SİTE IŞIKLARI OTAMATİK AYARLAMALI DEĞİL BEKÇİ KULÜBESİ YOK MAKİNELERİN OLDUĞU YERDE KALIYOR YEMEĞİNİ ÇAYINI ORDA İÇİYOR SAVCILIĞIN TUTMUŞ OLDUĞU RAPORDA İŞVEREN HATALI KONUMDA ANNEM 40 YAŞINDA BİZ İKİ ERKEK KARDEŞİZ BEN 19 KARDEŞİM 17 YAŞINDA TAZMİNAT DAVASI AÇSAK NE KADAR SÜRER TAHSİL NASIL OLUR NE KADAR ALABİLİRİZ KARŞIDAKİNİN ÖDEME İMKANI YOKSA NASIL TAHSİL YAPILIR  KOOPARATİF BAŞKANI VE YARDMCISI 2 VE 7 SENE A

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
ceza ve tazminat davalarında iyi olan bir avukat tutunuz. size söylenen rakam çok az. tahsil edersiniz yada edemezisiniz bilemem ama öncelikle size ikinci bir davalı daha belirteyim; turizm bakanlığı ve belediye bu iş yerini düzenli olarak teftiş etmek zorunda gerekli yükümlülüğünü yerine getirmediği için onlarda tam sorumlu. siz davanızı bunlarada yöneltirseniz davanızı kazandığınız zaman paranızı rahatlıkla tahsil edebilirsiniz.

İlgili sorular

0 cevap