Merhaba,
başıma gelen bir olayı kısaca anlatıp nasıl hakkımı aramam gerektiği konusunda yardımınızı istemekteyim.
Öğrenci servisi firması sahibiyim. Bir okulla servis hizmet sözleşmesi yaptım.
Okulun kararı gereği servis ücretlerini okula fatura ederek okuldan tahsil ediyordum.
Ancak ödemeler günlük komik rakamlar şeklinde ilk dönem sonuna kadar devam etti.
Bu esnada kendilerine sürekli mail ve whatsapp yoluyla ihtarlar gönderdim, derken
15 tatil geldi. Bu zamana kadar kestiğim fatura 77.684,88 TL ve aldığım ödeme 35.884,14 TL.
15 tatilde beni okula çağıran yeni işe başlayan okul müdürü sizinle çalışmak istemiyoruz dedi ve ödeme de
yapamayacaklarını söyledi. 15 tatil bittiğinde yeni bir firma ayarladıklarını ve okulun ilk günü o firmanın öğrencileri
okula getireceğini öğrendim ve öyle de oldu. Okulun ilk günü yeni firma tüm öğrencileri
evlerinden toplamış. Yani beni saf dışı bıraktılar. Bu olaydan sonra notere gidip ödeme ihtarnamesi gönderdim.
Ancak diğer ihtarlarda olduğu gibi buna da cevap alamadım. Nasıl hareket etmeliyim?