Merhaba, 15 Nisanda mağazamızdan alınan bir ayakkabı için, 18.Kasımda şikayetde bulunulmuş. Ürün indirim reyonundan nakit alınmış ve fiş veya fatura belgesi müşteride bulunmuyor. Müşteriye yardımcı olmak adına ürün toptancı ile görüşülerek değişim kabulü görmüş ve müşteriye iletilmiştir. Müşter ürünü indirimsiz aldığını iddia edip bu tutarda başka bir ürünle değişim talep etmektedir, tarafımızdan kabul edilmeyen bu durum için, müşteri bizi hakem heyetine şikayet etmiştir. Bilgisayar kayıtlarında imüşteri ismi, orjinal fiyat, iskonto ve net tutar görülebiliyor. Ancak bizim tarfımızda düzrnlenen kasa fişinde isim olmadığından geriye dönük ispatı mümkün değil. Bu durumda nasıl bir yol izlenmeli yardımcı olursanız sevinirim.