Merhaba,
Uluslararası arası bir şirkette yapmış olduğumuz çalışmalara istinaden maaş + prim almaktayız. Her yıl hedeflerimizin olduğu prim mektuplarımız imzalatılır. Aylık hedefleri tutturduğumuz taktirde 2 ay sonra primlerimiz hesabımıza yatar.
Ocak ayı itibariyle istifa ettim. Şubat ayının ortasına kadar çalışacağım. Kasım ve Aralık hedeflerim tutmuştu. Bu aylarda göstermiş olduğum performansa istinaden primlerim Şubat ve Mart aylarında hesabıma yatacakmış.
Ancak, yöneticilerim prim mektubumuzda bulunan "Prim ödemelerinin gerçekleşebilmesi için işçinin aktif olarak çalışmaya devam etmesi gerekir" maddesini önüme koyarak ödeme yapılmayacağını belirtiyor.
Bu aylarda müşterilerimize vermiş olduğum hizmete karşı kestiğim faturalara istinaden müşterilerimiz faturalarını istifa etmeden şirketimize ödedi.
Prim mektubumuzdaki bu madde geçerli midir? Primimi alabilir miyim?