Borçlar Hukuku kategorisinde tarafından
bir elektronik mağazasından telefon aldım ve yanında belirli bir bedel karşılığında telefon kaskosu  yaptırdım,telefonumu 29.01.2014 tarihinde tamir için mağazaya bıraktım ve sözleşmede 15 gün içinde tamiri yapılır ve iade edilir hükmü var.Fakat telefonumu tarih 17.02.2014 olmasına rağmen alamadım.17.02.2014 sabah 10 da firmayı aradığımda beni özel kasko şirketine yönlendirdiler bende kasko şirketini aradım ve telefonumu sordum onlar telefonun kendilerine 06.02.2014 tarihinde ulaştığını daha 15 günün dolmadığını süre bitene kadar göndereceklerini söylediler,Fakat ben bu durumdan rahatsızım ve mağdurum telefonumu 29.01.2014 te bıraktım mağazaya 7-8 gün sonra telefonum tamire gönderilmiş bununla ilgili tüketici mahkemesine basvurmak istiyorum,Sizce uygun mudur?İlginiz için şimdiden teşekkürler.

2 Cevaplar

0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
20 iş günü içerisinde çözülmek zorunda.
0 beğenilme 0 beğenilmeme
tarafından
vip protect sözleşmesinin içeriğinde 15 gün(işgünü demiyor) diyor acaba geçerli olan hangisi?teşekkür ederim
...